روش های ارسال

اطلاعیه

با توجه به افزایش هزینه های ارسال و پیک در سال ۱۴۰۰، تمام سفارشهای تهران و خارج تهران از طریق پست پیشتاز، بصورت رایگان ارسال می‌گردند.

تمام سفارشها یک‌روز پس از ثبت سفارش از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردند.

درصورت تمایل برای دریافت سفارشهای با مقصد تهران از طریق پیک می‌توانید با قبول هزینه ارسال و ثبت سفارش تا ساعت ۱۴ در همان روز و درصورت ثبت سفارش از ساعت ۱۴ به بعد در روز بعد، سفارش خود دریافت کنید.

تحویل اکسپرس ویژه شهر تهران
تحویل اکسپرس ویژه سفارش‏‌های با محل تحویل تهران است. سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت ۱۱ ثبت شوند، عموما در همان روز امکان تحویل دارند اما در مواردیکه با توجه به ترافیک سفارشات امکان تحویل در همان روز مقدور نباشد، در روز بعد و با هماهنگیِ ساعت تحویل ارسال میگردد. همچنین، سفارش‌هایی که بعد از این ساعات ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل می گردند.

هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، قبل از ارسال، از طرف کارشناسان بخش فروش با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) صورت می گیرد. هزینه ارسال توسط پیک ۳۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

پست پیشتاز
سفارش‌هایی که محل تحویل آنها خارج از تهران است، با استفاده از سرویس پست پیشتاز ارسال می‏‌شوند، با این وجود سفارش‌های با آدرس تحویل تهران نیز می‌‏توانند به درخواست مشتری با پست پیشتاز ارسال شوند. هزینه پست پیشتاز ۱۵۰۰۰ تومان می‌باشد.
سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه شنبه ثبت شوند در روز بعد از ثبت سفارش ارسال می‌گردند. سفارشهایی که در روز پنجشنبه ثبت شوند در اولین روز کاری هفته بعد ارسال می‌گردند. همچنین، سفارش‌هایی که در ایام تعطیل ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد ارسال می گردند.

نکته  : زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست پیشتاز بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.
لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید و پیامک کدرهگیری از طریق سامانه اداره پست به شماره‌ی ثبت شده‌ی شما در سایت نرسیده‌است، می‌توانید با ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۰۵۲۱۷۸۱۰ و یا ارسال پیام از طریق پیام‌رسان تلگرام به همین شماره، کد رهگیری مرسوله خود را دریافت و از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر رهگیری کنید :
http://tntsearch.post.ir