تشخیص و سفارش قطعات اصلی

به منظور جلوگیری از سواستفاده برخی افراد جهت فروش قعطاتی که کاربرد مشابه اما کیفیت نازل دارند، اعلام می گردد؛ تمامی قطعات اصلی شرکت، در باکس مخصوص قطعه کدی به‌صورت پلمپ، با برچسب و لوگوی سبزرنگ اصلی شرکت HDDCADDY و به همراه هولوگرام رسمی نمایندگی آن، مجموعه «مک‌آپ» و کارت گارانتی تعویض در سایت‌ها و بازار عرضه می‌شوند.


محتویات جعبه خریداری شده توسط مشتری در دو پکیج A یا B می‌باشد. پکیج A شامل قطعه اوریجینال HDD Caddy و کارت گارانتی تعویض یک‌ساله می باشد.

در پکیج B علاوه بر قطعه اصلی و کارت گارانتی، یک کابل Slimline Stata to USB جهت اتصال اکسترنال درایو نوری به لپ‌تاپ در مواقع ضروری در نظر گرفته شده است.

توصیه اکید تیم پشتیبانی ما برای جلوگیری از صدمات احتمالی به هارد یا لپ‌تاپ شما، با توجه به قیمت بالایی که برای SSD پرداخت می کنید و اهمیت اطلاعاتی که روی HDD ذخیره می کنید، استفاده از قطعه اصلی می‌باشد.

درعین‌حال، برای تامین تقاضای افرادی که مایل به خرید قطعات غیر اصلی با قیمت پایین تر هستند، نمونه‌هایی از تولیدات شرکت‌های متفرقه چینی نظیر TOPDA ، SANOXY ، ORICO و … که با کیفیتی نازل تر ازلحاظ بردچیپ و بدنه نسبت به قطعه اصلی ساخته شده اند نیز در قسمت فروشگاه سایت قرار داده می شود. این قطعات بدون ضمانت ارائه می‌شوند و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این قطعات بعد از فروش و پس از طی شدن ۴۸ ساعت زمان تست کالا از زمان تحویل، برعهده نمی‌گیرد.

شایان ذکر است این قطعات مورد تایید شرکت نبوده، در سیستم پخش و فروش همکار  قرار نمی گیرند و فقط به عنوان نمونه برای معدود خریدارانی که قیمت یا کمیت را به کیفیت ترجیح می دهند در سایت عرضه می شوند.