شرایط عمومی گارانتی مک آپ

شرایط عمومی گارانتی شرکت اَپ سیستم ایلیا(برند تجاری مک آپ)

  • همراه داشتن کارت گارانتی، فاکتور فروش تاریخ دار،جعبه و متعلقات قطعات در زمان خرید، جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است.
  • درج نام گارانتی بر روی برگه یا کارت گارانتی به معنای ارائه خدمات کامل من جمله تعمیرکالا و یا تعویض کالا در صورت غیر قابل تعمیر بودن می‌باشد.
  • خریدار با دریافت کارت یا برچسب گارانتی ، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
  • وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.
  • زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی یا بر چسب گارانتی محاسبه می گردد.
  • مسئوليت حمل و نقل کالاي معيوب به مرکز گارانتي بعهده مشتري مي باشد.
  • خريدار موظف است، در هنگام خريد کالا از سالم بودن ظاهر کالا و برچسب سريال و ضمانت نامه اطمينان حاصل نمايد.
  • شرکت هيچگونه تعهدي جهت تعمير قطعاتي که زمان گارانتي آنها به اتمام رسيده يا ضمانت آنها باطل شده است، را ندارد. اما در صورتيکه اين امکان وجود داشته باشد با دريافت هزينه، قطعه تعمير خواهد شد.
  • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  • تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت اَپ سیستم ایلیا خواهد بود.
  • شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی گردد.
  • مسئوليت شرکت مک آپ ، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي يا نصب ،نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر بوده و کلاً جزو تعهدات شرکت در اين ضمانت‌نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد، هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.
  • مسئوليت مراقبت، حفاظت و تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات، Data و نرم‌افزارهاي کاربر با خود وي است. در هر صورت اگر به هر دليل، از جمله بر اثر عيب سخت‌افزاري تحت پوشش ضمانت، يا حتي به دليل اشتباه کاربري کارشناسان شرکت، اطلاعات يا نرم‌افزار نصب شده در دستگاه از بين برود، هيچ گونه مسئوليتي متوجه شرکت نيست.
  • عواقب ناشی از حمل و نقل دستگاه قبل و بعد از ترخیص کالا از شرکت به عهده مشتری می باشد و در صورت ارسال از طريق پست يا باربري، مسئوليت صدمات احتمالي در حين حمل با خريدار است.
  • در پاره اي از موارد به دليل خارجي بودن قطعات و مشکلات واردات ممکن است براي استفاده از خدمات از يک الي دو ماه زمان نياز باشد.
  • کالاي تعويضي که توليد آن متوقف شده است به شرط دارا بودن شرايط گارانتي با کالاي مشابه تعويض و اختلاف قيمت مربوطه  محاسبه  مي گردد.
  • كالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
  • قطعات معیوب بایستی به صورت مجزا و خارج از سیستم ( کیس ) به مرکز یا نمایندگی های خدمات ارجاع شوند.
  • صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد.
  • مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.
  • تحویل کالا به دفتر خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات برروی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می باشد.

موارد عمومی نقض گارانتي

  • دستکاري و مخدوش شدن هولوگرام و علائم شناسايي دستگاه، مانند شماره سريال دستگاه، سريال گارانتي، برچسب سرويس سازنده (Service Tag) يا ساير علائم مندرج بر روي دستگاه يا کارت گارانتي، به گونه‌اي که مانع از احراز هويت و شناسايي دستگاه تحت ضمانت يا موجب تشکيک در اصالت آن ‌باشد، موجب ابطال ضمانت دستگاه است.
  • هر گونه تغيير ظاهري و عيوب فني ناشي از ضربه، آتش، ‌آبديدگي، زنگ زدگي، روغن کاری، مواد شيميايي، نوسانات برق، باز شدن بدنه،  ‌دستکاري قطعات توسط افراد غير مجاز تحت هر عنوان، استفاده از محيط هاي آلوده و پر گرد و غبار، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحيح، نگهداري و استفاده در شرايط غير استاندارد و غير متعارف.
  • هر نوع آسيب مانند: سوختگي، ترکيدگي، تغيير رنگ قطعات بر اثر مشکل برق شهر يا اتصال لوازم جانبي معيوب.

شرایط عمومی خدمات پس از فروش شرکت اَپ سیستم ایلیا(برند تجاری مک آپ)

  • سرویس دیگری که ازجانب شرکت ارائه می‌گردد، سرویس خدمات پس از فروش شامل همکاری و هماهنگی تعویض کالا توسط شرکت مرجع می‌باشد. به این ترتیب هزینه های مربوط به خرید کالا ۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان کمتر از حالتی‌ست که شما کالا را با گارانتی خریداری می‌کنید.
  • در سیستم فوق نیز تمامی شرایط مربوط به گارانتی کالا برای ارائه خدمات پس از فروش صادق و لازم الاجراست.
  • در سیستم خدمات پس از فروش شرکت وظیفه هماهنگی در تعویض کالا را بر عهده می‌گیرد. به این صورت که وظیفه ارسال کالا برای شرکت مبدا(شرکت هنگ کنگی) توسط پست به عهده خریدار است اما وظیفه هماهنگی و پیگیری فرایند تا برگشت کالای تعویض شده به‌دست خریدار بر عهده شرکت اپ‌سیستم‌ایلیا می‌باشد.
  • بازه زمانی تعویض کالاها در سیستم خدمات پس از فروش حداقل یک ماه می‌باشد که شامل زمان رسیدن کالا به‌دست شرکت هنگ کنگی و باز پس فرستادن آن برای خریدار می‌باشد.
  • هزینه ارسال کالا بوسیله پست برای هاردهای SSD حدود ۳۰۰۰۰ تومان و به عهده خریدار و هزینه بازگشت کالا تا یکسال پس از خرید به عهده شرکت هنگ کنگی می‌باشد.
نکته : تمامی قطعات شامل ۴۸ ساعت مهلت تست سلامت  می‌باشند.

گارانتی طلایی ایران اس اس دی

  • از آنجا که بحث گارانتی در کشور ما موضوع پیچیده و در بسیاری موارد غیرقابل انجام و تفاهم بین دو طرف خریدار و فروشنده و شرکت‌های گارانتی کننده  [بخصوص گارانتی‌های غیر رسمی]  می‌باشد، گروه ایران اس‌اس‌دی خدمات طلایی گارانتی خود را در صورت انتخاب خریدار به‌صورت یک ساله تا سه‌ساله، انحصاری برای قطعه اس‌اس‌اس‌دی ارائه می‌نماید. این خدمت شامل تعویض بی قید وشرط هارد درایو اس‌اس‌دی‌ معیوب توسط این مجموعه می‌باشد. به این صورت خریدار درصورت خرابی کالای خریداری شده کافیست قطعه را به ادرس شرکت از راه تحویل حضوری یا از طریق پست و یا پیک ارسال کند و طی ۲۴ساعت الی ۷۲ ساعت همان قطعه را بصورت تعویض شده با قطعه نو از طریق پیک و یا پست دریافت نماید. بدیهی است باتوجه به توضیحات داده شده خریدار نیاز به هیچگونه تماسی با شرکت مبدا گارانتی کننده قطعه ندارد و مسولیت پیگیری و تعویض قطعه تماما برعهده مجموعه ایران‌اس‌اس‌دی می‌باشد. لازم به ذکر است هزینه ارسال و تحویل کالای معیوب به دفترمرکزی گروه ایران‌اس‌اس‌دی بر عهده مشتری و هزینه ارسال و تحویل کالای نو و تعویض شده بر عهده گروه ایران‌اس‌اس‌دی می‌باشد.
2 پاسخ

ارسال یک پاسخ

در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>